اعتلای ترویج و آموزش  راهکار توسعه پایدار کشاورزی ** همدلی و همکاری در راستای اعتلای ترویج کشاورزی **
Module Border Module Border
  شرح وظایف مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی 

 

1- بهبود روش های موجود و انتقال یافته های جدید تحقیقی و آموزش روش ها و تکنولوژی های جدید كشاورزی

2- برنامه ريزی و اجرای طرح های ترويجی در زمينه توليد محصولات سالم و ارگانيك

3- ترویج بهینه سازی مصرف سوخت مرغداری ها و بخش های وابسته

4- ايجاد و اجرای طرح های مرتبط بين تحقيق ترويج و اجرا و بهره بردار

5- برنامه ريزی آموزش برای تربيت نيروی انسانی ماهر و نيمه ماهر بخش كشاورزی

6- نظارت و حمايت از عاملين ترويجی با تاكيد بر كشاورزان خبره ، تسهيل گران روستايی ، مددكاران ترويجی ، شركت های خدمات مشاوره ای ، مراكز جهادكشاورزی

7- برنامه ريزی ترويج و انتقال يافته های تحقیقاتی به بهره برداران بخش كشاورزی

8- حمايت از گسترش ترويج خصوصی و خصوصی سازی در ترويج

9- انتخاب ، معرفی و حمايت از بهره برداران ، توليدكنندگان نمونه بخش كشاورزی ، روستايی و عشايری

10- تهيه و تدوين برنامه جامع ترويج كشاورزی با مشاركت بخش های اجرايی و تحقيقاتی

11- برنامه ريزی و مديريت جشنواره ها ، نمايشگاه ها و کارگاه های آموزشی ، علمی و تخصصی

12- نظارت و ارزيابی عملكرد فعاليت های مرتبط در سطح استان

13- برنامه ريزي ، پشتيبانی ، توسعه و تجهيز شبكه ترويجی متناسب با نياز بخش كشاورزی در سطح استان

14- نيازسنجی ، جذب و بكارگيری سربازان سازندگی ، آموزشگران ، كارشناسان و ساير عاملين ترويج

15- ساماندهی ، حمايت و پشتيبانی فضاها و امكانات آموزشی ترويجی

16- اجرای و طراحی سيستم ارتباطی مناسب با استفاده از تكنولوژی های نوين برای تقويت در راستای تعامل عناصر شبكه ترويج و تشكل های كشاورزی

17- برنامه ريزی و مديريت توليد رسانه های آموزشی و ترويجی

18- پيگيری تهيه و پخش برنامه های راديويی و تلويريونی مرتبط با بخش كشاورزی و توسعه روستايی

19- ساماندهی مشاغل و صنوف بخش كشاورزی از طريق اجرای قانون نظام صنفی بخش كشاورزی

20- پيگيری امور انجمن های نظام صنفی در بخش كشاورزی

21- اجرای طرح های بسيج سازندگی به منظور جلب مشاركت كشاورزان جوان در امر توسعه كساورزی

22- تشكيل و راه اندازی شركت های خدمات مشاوره ای به منظور بكارگيری نيروهای متخصص و جوان برای اجرای طرح های اجرايی و ترويجی و انجام خدمات مشاوره ای به منظور واگذاری امور تصدیگری بخش دولتی

23- حمايت و نظارت بر فعاليت های نهادها و تشكل های مردمی و غير دولتی بخش كشاورزی

24- برنامه ريزی و زمينه سازی برای ايجاد و حمايت موسسات مالی و اعتباری خرد ويژه زنان روستايی

25- ايجاد ارتباط و تعامل با مجامع علمی و تحقيقاتی و دانشكده های كشاورزی از طريق دفاتر ارتباطی

26- ايجاد و راه اندازی تشكل های توليدی ويژه زنان روستايی

27– نظارت بر اجرای طرح های مدیریت مصرف بهینه آب/افزایش ارتقای میانگین محصولات کشاورزی

Module Border Module Border
 
 
ورود |عضويت
جمعه 10 فروردین ماه 1403
  نظرسنجي
نظر شما در مورد پرتال مديريت هماهنگي ترويج چيست ؟

 

تعداد جوابها : 355530

عالي : 100%
خوب : 0%
متوسط : 0%
ضعيف : 0%

  ارسال  
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 58
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 58

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3181509
Visitors بازديد هاي امروز: 146
Visitors بازديد هاي ديروز: 1615

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 مديريت ترويج سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا