اعتلای ترویج و آموزش  راهکار توسعه پایدار کشاورزی ** همدلی و همکاری در راستای اعتلای ترویج کشاورزی **
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/07/28

بازدید از فعالیت های رسانه ای مدیریت ترویج کشاورزی استان اصفهان


بازدید مدیر کل دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و مدیریت دانش از فعالیت های اداره رسانه های آموزشی، ترویجی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان...

آقای مهندس ابوالحسنی مدیر کل دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و مدیریت دانش در ناریخ 28/7/95 با عزیمت به استان اصفهان از فعالیت های صورت گرفته در حوزه رسانه ای (دیداری و شنیداری و فضای مجازی ) اداره رسانه های آموزشی، ترویجی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان اصفهان بازدید به عمل آوردند .

در این بازدید که با همراهی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان -آقای مهندس افلاکی- و رئیس اداره رسانه های آموزشی،ترویجی- آقای مهندس بابایی- و کارشناسان اداره رسانه ها انجام شد ، برنامه های رادیویی و تلویزیونی و هم چنین انتشارات و فضای مجازی و پرتال مدیریت مورد ارزیابی و نقد و بررسی قرار گرفت . ایشان ضمن ابراز خشنودی از نقاط قوت ، در جهت بهبود برنامه ها رهنمود های لازم را بیان نمودند. در ادامه آقای مهندس ابوالحسنی ضمن بازدید از موزه ترویج استان اصفهان و غرفه رسانه ای ، عازم مرکز جهاد کشاورزی جرقویه سفلی(شهرستان اصفهان ) گردیدند .  در طی این بازدید رئیس مرکز و رئیس اداره ترویج شهرستان اصفهان گزارش مبسوطی از روند فعالیت های ترویجی و به خصوص فعالیت های رسانه ای صورت گرفته ارائه و به بیان مشکلات و کمبودهای موجود بر سر راه اجرای بهینه طرح نظام نوین کشاورزی پرداختند.

آقای مهندس ابولحسنی ضمن اشاره به اهمیت اجرای طرح نظام نوین و بررسی فعالیت های ترویجی و رسانه ای مرکز، نکاتی را در جهت بهبود روند انجام کار پیشنهاد نمودند . هم چنین از یکی از واحدهای بزرگ تولید قارچ خوراکی استان ( شرکت تولیدی قارچ یکتا) بازدید و با نحوه کار شرکت و مراحل تولید تا بسته بندی آشنا گردیدند . وی این شرکت را یکی از نقاط مناسب جهت تولید برنامه آموزشی تلویزیونی دانسته و بر لزوم تهیه برنامه تاکید نمودند . ایشان در ادامه از شرکت تعاونی تولید زاینده رود بازدید و مدیر عامل شرکت از نحوه فعالیت ، تعداد اعضاء، خدمات قابل ارائه و امکانات شرکت گزارشی را به سمع و نظر ایشان رساندند.

در ادامه آقای مهندس ابوالحسنی و گروه همراه جهت مشاهده قابلیت ها و مشکلات کشاورزی استان با توجه به محدودیت شدید آب ، به باغ های انار و مزارع کلزای منطقه سرکشی و توضیحات لازم توسط مدیر هماهنگی ترویج استان انجام و سپس با کشاورزان منطقه ملاقات و در جهت کاهش مخاطرات این بخش و نقش رسانه به عنوان مهم ترین عامل در جهت آموزش کشاورزان و کارشناسان با راهکارهای کلیدی، رهنمودهای لازم را ارائه نمودند .

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
شنبه 08 اردیبهشت ماه 1403
  نظرسنجي
نظر شما در مورد پرتال مديريت هماهنگي ترويج چيست ؟

 

تعداد جوابها : 355983

عالي : 100%
خوب : 0%
متوسط : 0%
ضعيف : 0%

  ارسال  
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 13
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 13

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3226796
Visitors بازديد هاي امروز: 158
Visitors بازديد هاي ديروز: 2072

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/08 مديريت ترويج سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا