اعتلای ترویج و آموزش  راهکار توسعه پایدار کشاورزی ** همدلی و همکاری در راستای اعتلای ترویج کشاورزی **
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/07/01

سومین جلسه کارگروه پشتیبانی و ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی استان


تشکیل سومین جلسه طرح ساماندهی و پشتیبانی مراکز جهاد کشاورزی با حضور ریاست سازمان و اعضاء کارگروه در سالن هزاردستان سازمان ...

در ابتدای جلسه آقای مهندس افلاکی دبیر کارگروه در خصوص مصوبات دو جلسه قبل کارگروه توضیحاتی را ارائه و سپس در مورد اجرای طرح نظام نوین ترویج در سال گذشته و جاری و چگونگی تقسیم  پهنه بندی عرصه های کشاورزی بین کارشناسان مراکز و مدیریت شهرستان ها و همچنین مکاتبات صورت گرفته با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه و معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان برای تامین 54 دستگاه خودرو  و تخصیص اعتبار لازم برای خرید وسایل ، تجهیزات و امکانات مورد نیاز مراکز مطالبی را ایراد نمودند.

 ضمنا در ادامه جلسه ایشان ، آیین نامه و دستور العمل های طرح نظام نوین ترویج  را قرائت و اعضاء نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

* آقای مهندس صادقی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی سازمان در خصوص وضعیت نیروهای مستقر در مراکز جهاد کشاورزی و مدیریت شهرستان ها که به ترتیب 40% و 60% می باشد و جابجایی های اخیر و مشکلات مربوطه به نیروهای جدید الاستخدام سخنانی را بیان نمودند .

* آقای مهندس صفی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی  سازمان در خصوص پشتیبانی شبکه IT سازمان ،شهرستان ها ، مراکز جهادکشاورزی و همچنین پیگیری تخصیص اعتبارات استانی و ملی درسال جاری و مشکلات در این زمینه  مطالبی را ایراد نمودند.

* مدیران جهاد کشاورزی و مسئولین مراکز شهرستان های اصفهان ، شهرضا ، آران و بیدگل و تیران و کرون در زمینه مشکلات اجرایی پیاده سازی جامع طرح نظام نوین ترویج و کمبود امکانات به ویژه خودرو و نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان ها و تداخل وظایف امور اراضی با کارهای فنی وترویجی نیز نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

در ادامه ،جناب آقای مهندس کریمیان سرپرست سازمان پیرو مباحث مطروحه توسط اعضای کارگروه موارد ذیل را در قالب جمع بندی  تاکید نمودند که  به عنوان مصوبات جلسه منعقد گردید.

مصوبات جلسه:

1- طی مکاتبه ای با امضای ریاست سازمان، مشکلات اجرایی طرح نظام نوین به دبیرخانه ستاد اجرایی طرح نظام نوین ترویج و ساماندهی مراکز در وزارتخانه منعکس گردد . (پیگیری توسط مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی )

2-  طی برنامه بازدید گروهی متشکل از نمایندگان معاونت های سازمان ومدیریت هماهنگی ترویج ، از یکی از استان های پایلوت که در سال زراعی قبل طرح نظام نوین ترویج در آن اجرا گردیده ، نتایج مربوطه بررسی  ودر جلسه آتی کارگروه ارائه گردد.

3- در راستای اجرای جامع طرح نظام نوین ترویج در کلیه زمینه های بخش کشاورزی با مشارکت بخش غیر دولتی  یکی از شرکت های خدمات  فنی ، مشاوره ای دریکی از شهرستان ها به عنوان پایلوت انتخاب وپس از عقد قرار داد ، طرح در پهنه اجرایی آن اجرا گردد.

4- ظرفیت های قانونی مندرج در بند الف ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه و فصل 10قانون مدیریت خدمات کشوری و خودروهای مورد نیاز طرح درخواستی از وزارتخانه توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان پیگیری و نتایج  اقدامات در جلسه بعدی ارائه گردد .

5- اجرا و ابلاغ طرح نظام نوین ترویج در سال زراعی جاری متعاقب پیگیری مصوبات  این جلسه  وبحث وگفتگو در جلسه بعدی انجام خواهد شد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
شنبه 08 اردیبهشت ماه 1403
  نظرسنجي
نظر شما در مورد پرتال مديريت هماهنگي ترويج چيست ؟

 

تعداد جوابها : 355983

عالي : 100%
خوب : 0%
متوسط : 0%
ضعيف : 0%

  ارسال  
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 20
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 20

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3226918
Visitors بازديد هاي امروز: 280
Visitors بازديد هاي ديروز: 2072

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/08 مديريت ترويج سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا