اعتلای ترویج و آموزش  راهکار توسعه پایدار کشاورزی ** همدلی و همکاری در راستای اعتلای ترویج کشاورزی **
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/05/03

حضور مدیر هماهنگی ترویج استان در جلسه طرح نظام نوین در شهرستان آران وبیدگل


مدیر هماهنگی ترویج  استان در جلسه  طرح نظام نوین ترویج کشاورزی در مرکز کویرات شهرستان آران وبیدگل: ارتباط با پیشروان و رهبران محلی، پایه گذار توسعه ، پیشرفت و تعالی فرهنگ کشاورزی ...

آقای مهندس افلاکی مدیر هماهنگی ترویج استان به اتفاق دو نفر از کارشناسان این مدیریت درتاریخ 3/5/95 در عزیمت به شهرستان آران وبیدگل از دوره آموزشی " پسیل پسته" ویژه باغداران که در مرکز جهاد کشاورزی کویرات برگزار گردید، بازدید نمودند. ایشان در ادامه در دوازدهمین جلسه هماهنگی طرح نظام نوین ترویج کشاورزی که با حضور مدیر شهرستان، روسای ادارات و کارشناسان مسئول پهنه های تولیدی مدیریت شهرستان، مدیران عامل شرکت های تعاونی تولید و سرپرست سازمان تعاون روستایی شهرستان  در محل مرکز کویرات تشکیل گردید، شرکت نمودند . در ابتدای جلسه، آقای مهندس فتاحی ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ،ضمن خوشامدگویی ،توضیحاتی در خصوص وضعیت کشاورزی و فعالیتهای ادارات مدیریت شهرستان و چگونگی فعالیت و همکاری شرکت های تعاونی تولید ارائه نمودند و سپس آقای مهندس افلاکی ضمن ارائه رهنمود ها و توصیه های لازم در خصوص اجرای طرح نظام نوین ترویج ، از سرپرست سازمان تعاون و شرکت های تعاونی تولید  خواستار همکاری تنگاتنگ و هرچه بهتر با جهاد کشاورزی شدند. در ادامه هریک از مسئولین و مدیران عامل شرکت های تعاونی تولید گزارش فعالیت ها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و سپس کارشناسان مسئول پهنه ها ضمن ارائه گزارش در خواست ها و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

در پایان آقای مهندس افلاکی ضمن پاسخ به برخی از سوالات و مشکلات مطرح شده در این جلسه ، به این نکته اشاره نمودند که ارتباط با پیشروان و رهبران محلی، پایه گذار توسعه ،پیشرفت و تعالی فرهنگ کشاورزی خواهد شد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
  نظرسنجي
نظر شما در مورد پرتال مديريت هماهنگي ترويج چيست ؟

 

تعداد جوابها : 355983

عالي : 100%
خوب : 0%
متوسط : 0%
ضعيف : 0%

  ارسال  
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 51
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 51

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3224926
Visitors بازديد هاي امروز: 360
Visitors بازديد هاي ديروز: 1001

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/07 مديريت ترويج سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا